SERRANON PERHE SUOMI FOORUMIN MAINOSPUHE!

Arvoisa vieras! Luethan tämän osion ennen kuin rekisteröidyt. Osiossa on hyödyllistä tietoa. Rekisteröityminen tuo sinulle enemmän, luota minuun. Ja teille, jotka olette jo rekisteröityneet, tämä osio on yksi tärkeimmistä foorumilla, joten pysy kartalla lukemalla täältä.

Valvojat: Evita_, Siru84, Jake

SERRANON PERHE SUOMI FOORUMIN MAINOSPUHE!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 01 Heinä 2025, 00:55

Heippa sinulle, joka päätit pistäytyä foorumillani.

Foorumi on perustettu Serranon perheestä pitäville.

Serranon perhe-foorumi on perustettu 1.7.2025. Minä, Siru84, olen foorumin perustaja ja ylläpitäjä. Olen ylläpitänyt muitakin foorumeja menneisyydessä ja niistä suosituin on ollut Larias-foorumini.

Foorumilla on, kuten kaikilla isoilla keskustelufoorumeilla, oma logo tai kuten keskustelufoorumit kutsuisivat - banneri. Logot, avatarit ja bannerit tehtailee huikean taidokas jäsenemme Evita_.

Foorumien titteleiden nimistä on kiittäminen Larias foorumini jäseniä. Foorumin titteleiden kuvat on puolestaan "lainattu" mun toiselta foorumiltani jota ylläpidän yhdessä erään ystäväni kanssa ja joka on tällä hetkellä vähän pystyynkuollut. Hän teki kaikki kuvat ihan itse ja olen niistä todella kiitollinen. Nämä tittelikuvat ovat niitä, joita näkee kunkin käyttäjän nimimerkin ja tittelinimen alapuolella. Joillakin on erikoistitteleitä, jotka kuvastavat yleensä jäsentä itseään. Erikoistittelit ovat pysyviä eivätkä muutu viestimäärän mukana. Tavallinen tittelikuva on muuttuva ja riippuvainen viestimäärästä. Mikäli viestimäärä ylittää tietyn rajan, muuttuu kuva toiseksi ja kuvastaa sitä sen hetkistä tittelinimeä jollain tavalla.

Mitä olisi foorumi ilman hymiöitä kuvastamaan fiiliksiä? ;) Niin, aika tylsä.

Foorumilla on fanart-osio, jossa on fanitaidetta sekä avatar- ja allekirjoituskuvia, joita jäsenet voivat halutessaan käyttää vapaasti. On suositeltavaa, että avatar-kuva liittyisi jotenkin foorumin aiheeseen, mutta mikään ehdoton pakko se ei kuitenkaan ole. Eli et saa kenkää foorumilta, vaikka laittaisit avatar-kuvaksi jonkun ihan muun.

Meiltä löytyy myös fanit-osio, jossa jäsenet esittelevät itsensä muille foorumin jäsenille.

Rekisteröidyttyäsi sinulla näkyy kaikki foorumilla olevat osiot. Olet ryhmässä "Uudet käyttäjät", kunnes olet kirjoittanut viisi viestiä tai yli. Sinulla on kaksi viikkoa aikaa ottaa osaa keskusteluihin. Kunhan olet kirjoittanut viisi viestiä Larias-paritukseen liittyen, olet turvassa käyttäjätunnuksen poistolta.

Foorumilla on erilaisia ryhmiä, ja selitteet näkyvät paikallaololistan alapuolella. Ohessa selvitystä näistä:

Ylläpitäjät
- Tähän ryhmään kuuluu Siru84.

Uudet käyttäjät
- Tähän ryhmään kuuluvat kaikki uudet jäsenet, jotka ovat kirjoittaneet foorumilla 0-4 viestiä.

Evita_
- Tähän ryhmään kuuluu fanart-taiteilijamme Evita_

Jake
- Tähän ryhmään kuuluu jäsenemme Jake jolla on sana hallussa!

Omat asetukset -> käyttäjäryhmät ja sieltä näette, mikä on ryhmänne.

Lämpimästi tervetuloa jo näin etukäteen, ja yhteyttä voi ottaa minuun, jos on ongelmia/kysymyksiä.

Siru84, foorumin perustaja & ylläpitäjä
Kuva

Guille & Teté :pinkitlasit:
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Foorumin säännöt, ohjeet ja tiedotteet